Ρομαντική πραγματική ζωή: Τα ζευγάρια που συνάντησαν τον αγώνα τους ενώ ταξιδεύουν

Πίνακας περιεχομένων:

Βίντεο: Lacta - Η γεύση της αγάπης - Η ταινία (The Taste of Love) 2024, Ιούλιος

Anonim

Καθώς ο καιρός μεγαλώνει ζοφερά και ο Φεβρουάριος σέρνει, ίσως δεν υπάρχει μεγαλύτερη ανάπαυλα από το τέλος του χειμώνα από ό, τι το ποπ του χρώματος που φέρνει η Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου. Είτε παντρεμένος, είτε χρονολογείται είτε είναι μοναχικός, υπάρχει χαρά που βρίσκεται σε ιστορίες αγάπης - ειδικά όταν αυτή η ιστορία είναι μια τυχαία συνάντηση ενώ ταξιδεύετε.

Δεν είναι μυστικό ότι το ταξίδι ευνοεί τον ρομαντισμό - μια βόλτα δίπλα στο Σηκουάνα στο Παρίσι, μια συναρπαστική συνάντηση με έναν όμορφο ξένο στο Μπουένος Άιρες, ένα φιλί αργά τη νύχτα σε μια παραλία στον Παναμά - έχει αναφερθεί ότι ένα ταξίδι μπορεί να γεύση σεξ και ακόμη και να βοηθήσει να θεραπεύσει μια σπασμένη καρδιά.

Τα παρακάτω ερωτικά σχήματα της πραγματικής ζωής λαμβάνουν χώρα σε προορισμούς μακριά από τα σπίτια και σε περιοχές άνεσης των ανθρώπων που τους λένε. Υπάρχει Mark Choi και η ιστορία του για ένα τυχαίο αεροδρόμιο που τρέχει με την μελλοντική του σύζυγο. Υπάρχει η Betine Gjoelberg και η διαδρομή με το μετρό που άλλαξε για πάντα τη ζωή της. Υπάρχει η Lola Méndez, για την οποία κάθε μέρα είναι μια νέα περιπέτεια στο εξωτερικό. Κάθε μία από τις ακόλουθες ιστορίες είναι μια υπενθύμιση για το πώς η αγάπη μπορεί να σας βρει στα πιο απίθανα μέρη.

Βρείτε το ένα στη Νότιο Αφρική.

«Ήμουν σε διακοπές με έναν φίλο μου στο Κέιπ Τάουν τον Αύγουστο και πήγαμε μέχρι το Cape Point για να δούμε την εκπληκτική θέα - κοιτάζοντας προς τα νότια, δεν υπάρχει κυριολεκτικά τίποτα μεταξύ εκεί και της Ανταρκτικής. Υπάρχει ένα πραγματικά ιδιαίτερο σημείο που ονομάζεται Dias Beach περίπου 10 λεπτά με τα πόδια κάτω από τα βράχια. Τα κύματα ήταν τεράστια και υπήρχαν μερικοί τρελοί άνθρωποι που προσπαθούσαν να τους σερφάρετε (να έχετε κατά νου, ήταν το χειμώνα!). Η παραλία ήταν άδεια, εκτός από μερικούς ανθρώπους, ένας από τους οποίους ήταν αυτό το όμορφο ξανθό κορίτσι και μιλούσαμε.

Νόμιζα ότι ήταν καταπληκτική. Ο χρόνος ήταν σύντομος και έπρεπε να φύγουμε, έτσι είπαμε αντίο και πήγαμε τους ξεχωριστούς τρόπους μας. Είναι ασφαλές να πω ότι ήμουν λίγο απογοητευμένος. Στο δρόμο της επιστροφής, ο φίλος μου πρότεινε να σταματήσουμε λίγα μίλια κάτω από το δρόμο σε ένα σημείο διάσημο για άγριους πιγκουίνους και μισή ώρα αργότερα, τυχαία, εμφανίστηκε και πάλι με τους φίλους της. Δεν θα την άφηνα να εξαφανιστεί ξανά, έτσι έτρεξα και πήρα τον αριθμό της. Πήγαμε για μια νύχτα εκείνη την ημέρα στο Κέιπ Τάουν και τα υπόλοιπα - όπως λένε - είναι ιστορία! Η δεύτερη μας ημερομηνία ήταν στην πραγματικότητα στο Μόναχο και η τρίτη μας στη Βαρκελώνη. " -Ben Shacham, Διευθυντής Επιχειρήσεων στο Πολιτιστικό Ταξίδι

Μια ιστορία αγάπης του "Του" και του "Hers".

«Ήμασταν συνεργαζόμενοι στο Λονδίνο και είχαμε κλείσει, αν και τίποτα δεν ήταν« κατανοητό ». Περιστασιακά, πρότεινε να έρθω μαζί της στην Κίνα. επιπόλαια, είπα ναι. Το Χονγκ Κονγκ ήταν ένας τοίχος θερμότητας, οπότε όταν περάσαμε στο καντόνι και ανοίξαμε τον ουρανό, συμφωνήσαμε τηλεπαθητικά να καθόμαστε στη βροχή, ενώ οι ντόπιοι κοίταζαν σε δύο περίεργους αγγλικούς ανθρώπους. Στο Γκουιλίν, θαυμάσαμε τους θολωτούς καρστικούς λόφους, φάγαμε πράσινα πορτοκάλια και παρακολουθούσαμε τον ουρανό να γίνει ροζ ή μωβ. Βάλσαμε στον ποταμό Li και στη συνέχεια βάζαμε τα πουκάμισα του άλλου και βρήκαμε ένα ιδιωτικό κελί σε ξενώνα για τους άνδρες για ένα γιεν μια νύχτα. Φορούσε ένα άσπρο καπέλο με φαρδιά άκρα.

"Πίσω στο Χονγκ Κονγκ, φιλάξαμε ανάποδα καθώς κλίσαμε πάνω από τον τοίχο στο κατάστρωμα παρατήρησης του κέντρου Hopewell. Ήταν (σχετικά) ασφαλές: δεν μπορούσα να πέσω περισσότερο από ό, τι είχα κάνει ήδη. " -G (His)

"Τα Ιμαλάια κορυφώθηκαν πολύ κάτω από την πτήση μας, σκαρφαλωμένα με ροζ-χρυσό ανατολή. Δεν θα πάρετε πολύ υψηλότερο από αυτό. Αν και το κάναμε. Μακριά από το σπίτι σε μια παράξενη γη με μια άγνωστη γλώσσα. Περπατήσαμε, μιλήσαμε, χάσαμε. Εχουμε καθυστέρηση από έναν τυφώνα. Έχουμε θρυμματισμένο και κουνουπιέρικο και βρέξιμο. Αγαπούσαμε τα πάντα γι 'αυτό, και τελικά ο ένας τον άλλον.

"Αγόρασα ένα φανάρι, όπως αυτά που κρέμονται στην αποβάθρα του νησιού Lamma. Έριξα ένα μπουκάλι κρασί φιδιού στο πεζοδρόμιο όπου έσπασαν και αφαίμασαν, μουλιάζοντας και κόβοντας τον αντίχειρά μου. Κάναμε ένα σύμφωνο για να συναντηθούμε 10 χρόνια αργότερα κατά το ήμισυ μέχρι το Emei Shan - ένα ιερό βουδιστικό βουνό - σε περίπτωση που χάσαμε ο ένας τον άλλον κάπου ενδιάμεσα. Επέστρεψα το αεροπλάνο του πίσω στο Λονδίνο και κατευθύνθηκα προς την Αυστραλία. Στον ολοκαίνουργιο Walkman μου, έπαιξα πολύ δυνατά την κασέτα του. Αυτά ήταν τα πράγματα

και τα όνειρά μας έγιναν. " -Α (Hers)

Τα ζευγάρια που ταξιδεύουν μαζί, μένουν μαζί.

«Όταν γνώρισα για πρώτη φορά τον Jeff στη Νέα Υόρκη, είχα σχέδια να ταξιδέψω στο Λονδίνο για να αναθεωρήσω μερικά ξενοδοχεία τον επόμενο μήνα. Είχαμε χρονολογεί έναν μήνα όταν βγήκαμε για ποτά ένα βράδυ και -κατά την ομολογία μίας μπίρας πάρα πολλά - κάλεσα τον Jeff να με πάρει στο Λονδίνο. Πάντα ήμουν ένας μάλλον παρορμητικός άνθρωπος, οπότε ήμουν έκπληκτος όταν ο Jeff ταιριάζει με τον αυθορμητισμό μου και είπε ναι!

"Ως ζευγάρι νεαρής ηλικίας, πετάξαμε στο Λονδίνο, αποφασίζοντας μάλλον την τελευταία στιγμή για να επεκτείνουμε το ταξίδι στο Παρίσι. Παρόλο που ήμουν στη Γαλλία πολλές φορές πριν, δεν υπάρχει τίποτα σαν να ερωτεύομαι στο παρασκήνιο του Παρισιού. Ήμασταν το απόλυτο ρομαντικό κλισέ: χορεύοντας στους δρόμους, περπατώντας κάτω από το Σηκουάνα, αφήνοντας μια κλειδαριά στη γέφυρα Ponts des Artes, μοιράζοντας αρτοσκευάσματα από την Notre Dame. Το ταξίδι μαζί μας επέτρεψε να συνδεθούμε βαθύτερα καθώς αντιμετωπίσαμε γλωσσικά εμπόδια, χάσαμε και γέλασε το δρόμο μας μέσα από τις ταξιδιωτικές μνήμες. Ήταν το πιο ρομαντικό ταξίδι και όταν επιστρέψαμε στη Νέα Υόρκη, αποφασίσαμε γρήγορα να κινηθούμε μαζί. Το ρομαντισμό μας που έπεσε στο φεγγάρι μόνο άνθισε με την πάροδο του χρόνου, και σήμερα-χρόνια αργότερα, είμαστε ακόμα μαζί, συνεχίζουμε να ταξιδεύουμε και προχωράμε για την επόμενη μεγάλη μας περιπέτεια στην Ασία ". -Nikki Vargas, εκδότης ταξιδιού του Πολιτιστικού ταξιδιού

Μια διεθνή σχέση αγάπης.

"Συνάντησα τον τύπο μου στη Μαδρίτη τον περασμένο Μάρτιο, αλλά έφυγα στην Ιταλία μόλις τρεις μήνες αργότερα τον Μάιο. Κανείς από μας ποτέ δεν θέλησε (ή δεν ήθελε) να είναι σε μια μακρινή σχέση, αλλά τα ταξίδια μας κράτησαν μαζί. Τον Μάιο, περάσαμε ένα ρομαντικό Σαββατοκύριακο στη Μπολόνια, τρώγοντας τα πάντα στο βλέμμα. Τον Ιούλιο, πήγαμε στη Βενετία και περπατήσαμε κατά μήκος των καναλιών κάτω από το φως του φεγγαριού. Με συναντήθηκε στη Φέζ του Μαρόκου τον Οκτώβριο για να γιορτάσει τα γενέθλιά μου και επέστρεψα στη Μαδρίτη για δύο εβδομάδες το Δεκέμβριο για τις αργίες. Παρά την απόσταση που καταφέραμε να ερωτευτούμε ταξιδεύοντας μαζί και εξερευνώντας νέες πόλεις. Η αμοιβαία μας περιέργεια και η εκτίμησή μας για άλλους πολιτισμούς βοήθησαν να δημιουργήσουμε έναν βαθύ δεσμό μεταξύ μας. Εργάζομαι εθελοντικά στην Ινδία για έξι μήνες και σχεδιάζει να επισκεφθεί το φεστιβάλ Holi τον Μάρτιο. Θα είναι ένα χρόνο από τότε που συναντήσαμε και την τρίτη μας ήπειρο που έχουμε επισκεφθεί μαζί. " -Λόλα Μεντέζ της Μις Φιλατέλίστα.

Η αγάπη κατά τη διάρκεια του backpacking.

"Συνάντησα τον σύζυγό μου και τον εταίρο ταξιδιού μου σε μια διαδρομή με τρένο μεταξύ Κρακοβίας και Βουδαπέστης. Πιο συγκεκριμένα, ήταν μια τυχαία βρωμιά στο κέντρο της Σλοβακίας. Ήταν εκεί που είδα ένα όμορφο backpacker κυνηγήσει το τρένο μας. Αμφισβήτησα τους συντρόφους της αρεσκείας μου στην Αυστραλία γιατί εκεί θα υπήρχε ένας backpacker όταν είπαν ότι την γνώριζαν. Αποδεικνύει ότι ήταν κλειδωμένη από το αυτοκίνητο της κρεβατοκάμαρας και έπρεπε να τρέξει από το ένα αυτοκίνητο στο άλλο για να μπουν μέσα - πριν αρχίσει να κινείται ξανά η αμαξοστοιχία. Ήμασταν να πιούμε στη μικρή δωμάτιό μας, και πέρασα τη νύχτα με το θάρρος να την ρωτήσω για τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της. Ήταν μια παράξενη συστροφή της μοίρας που καταλήξαμε να καταλήξουμε στον ίδιο ξενώνα στη Βουδαπέστη - 10 χρόνια αργότερα επέστρεψαμε στον ίδιο ξενώνα μαζί ". -Shaun Robertson αυτής της ζωής στο ταξίδι.

Συνάντηση με τη μελλοντική σύζυγό του στο αεροδρόμιο.

"Η γυναίκα μου και εγώ πήγαμε στο γυμνάσιο μαζί. Ήταν ένας χρόνος κάτω από μένα, και ενώ ήμασταν γνωστοί και περισσότεροι φίλοι φίλων τότε, σίγουρα είδαμε ο ένας τον άλλον περιστασιακά σε τυχαία μέρη καθ 'όλη τη διάρκεια των ετών.

"Μετακόμισα στη Νέα Υόρκη λίγο μετά το κολέγιο και άρχισα να δουλεύω εδώ. Τον Οκτώβριο του 2013, ένας από τους φίλους μου παντρεύτηκε στο Τέξας και ταξίδευα πίσω για το γάμο. Περνούσα στο τερματικό σταθμό, όταν έσφαξε με την κάμερά μου, όταν κάποιος με ζήτησε να απομακρυνθώ από το δρόμο, ώστε να μπορέσουν να χρησιμοποιήσουν την πρίζα για να συνδέσουν το τηλέφωνό τους. Όταν κοίταξα, φοβήθηκα να δω ένα γνωστό πρόσωπο. Η μελλοντική μου σύζυγος με αναγνώρισε αμέσως και σύντομα ανακάλυψα ότι εργαζόταν για έναν πελάτη στη Νέα Υόρκη και είχε μετακομίσει εκεί. Είπα αμέσως ότι θα πρέπει να συναντηθούμε όταν είμαστε και οι δύο πίσω στην πόλη και ανταλλάσσουμε πληροφορίες επικοινωνίας. Πιάσαμε το (ίδιο) αεροπλάνο και πετούσαμε πίσω στο Τέξας.

"Βλέπετε, αυτό το Σαββατοκύριακο, ο τυφώνας Sandy χτύπησε, και είχαμε κολλήσει στο Τέξας επ 'αόριστον. Αξιοποιώντας το μεγαλύτερο μέρος της εποχής μας, αποφασίσαμε να πάμε σε μερικές ημερομηνίες και τα υπόλοιπα απομακρύνθηκαν από εκεί. " -Mark Choi, Επεξεργασία και Εμπορικό βίντεο στο Πολιτιστικό ταξίδι.