Αυτά τα Break Ups στο εξωτερικό θα σας κάνουν να σκεφτείτε δύο φορές πριν την κράτηση μια ρομαντική απόδραση

Πίνακας περιεχομένων:

Anonim

Για όσους το κάνουν μια εβδομάδα μακριά, οι διακοπές ενός ζευγαριού μπορούν να σταθεροποιήσουν έναν δεσμό, να βελτιώσουν τη σεξουαλική σας ζωή και να οδηγήσουν σε μια μακροχρόνια σχέση. Ή θα μπορούσε να οδηγήσει σε μια γρήγορη και βάναυση διάσπαση πριν να έχετε την ευκαιρία να δοκιμάσετε το ξένο αφορολόγητο.

Η μετάβαση με τον σύντροφό σας μπορεί να κάνει ή να σπάσει μια σχέση. Για πολλούς, είναι η πρώτη φορά που ξοδεύετε κάθε λεπτό με τον σύντροφό σας - από μπουφέδες στο πρωινό και διανυκτερεύει στην ξαπλώστρα, για να πλένετε την παραλία για δείπνο ενώ βρίσκεστε σε επαφή με υπερβολικά πρόθυμους εστιάτορες.

Αλλά μερικές φορές δεν πρόκειται για σχέδιο. Είτε διήμερη πτώση στο Αλικάντε που έληξε σε καταστροφή ή ταξίδι ζευγαριών στη Νοτιοανατολική Ασία που έληξε όταν ο μάγος έφυγε με έναν surfer στο Μπαλί, όλοι γνωρίζουμε κάποιον που έχει σπάσει την καρδιά του στο εξωτερικό. Εδώ οι φίλοι και η οικογένεια του Πολιτιστικού Ταξιδιού λένε τις ιστορίες τους.

Heartbreak στον δρόμο XX © Alex Mellon

Τα προβλήματα στην Ταϊλάνδη

"Είχα δει αυτό το κορίτσι για λίγο στο Λονδίνο, όταν μετακόμισε στην Μπανγκόκ για πανεπιστημιακό όρο. Πριν φύγει ανέφερε ότι πρέπει να έρθω επίσκεψη και αν μου άρεσε, σκεφτείτε να μετακινηθείτε για λίγο, όταν η θητεία της ήταν επάνω.

Μέσα σε λίγες μέρες από την κράτηση των εισιτηρίων μου, όλα άρχισαν να γίνονται λίγο παράξενα και τεντωμένα μέσα από τις σταθερές μακρινές και αργές τηλεφωνικές κλήσεις.

Δεδομένου ότι είχα αγοράσει τα εισιτήρια, ήμουν δεσμευμένος να βγούμε έξω και να λειτουργήσει, είτε σε μια ρομαντική σχέση ή ως φίλοι.

Η μέρα που έφτασα ήταν πολύ νευρική-wracking, αλλά σκέφτηκα ότι δεν θα ήταν τόσο κακή όσο έκανα έξω στο κεφάλι μου.

Συναντηθήκαμε στο αεροδρόμιο και αφού έριξα τις τσάντες μου στο διαμέρισμά της βγήκα για ένα ποτό. Δυστυχώς, πήγαμε στην οδό Khaosan - ένα σύγχρονο Sodom ή Gomorrah - και σίγουρα δεν είναι το κατάλληλο μέρος για να προφθάσουμε και να καθαρίσουμε τον αέρα.

Καταλήξαμε σε ένα μπαρ με φίλους της από το πανεπιστήμιο. Για να περάσω από το άγχος και την αμηχανία έπιζα άφθονα κάδους ουίσκι. Μετά από λίγο, η ένταση ήταν πάρα πολύ, έτσι πήγα έξω για να πάρει αέρα. Όταν επέστρεψα, με χαιρέτησα από το βλέμμα της να φιλήσει το νέο της φίλο.

Πήγαμε πίσω στο διαμέρισμά της, όπου ξέσπασε ένα επιχείρημα το οποίο συνέχισε όλη τη νύχτα, εκτός από σύντομες στιγμές σιωπής που μου έκαναν να εμεταλούν τους κάδους ουίσκι που είχα καταναλώσει νωρίτερα.

Το πρωί μου είπε ότι δεν μπορούσα πλέον να μείνω στο διαμέρισμά της και αμέσως με έριξε στο δρόμο. Αυτή ήταν η πρώτη μέρα του ρομαντικού μου ταξιδιού στην Ταϊλάνδη. Α, Λονδίνο

Καρδιές που σπάνε σαν μια φρεσκοψημένη μπαγκέτα © Alex Mellon

Τρέλασε στο Παρίσι

"Είχα δει αυτό το κορίτσι για μερικούς μήνες και αποφάσισε να την εκπλήξει με ένα μακρύ ταξίδι Σαββατοκύριακου στο Παρίσι, ρομαντικό ξέρω. Στο μυαλό μου, φανταστήκαμε να πίνουμε καφέδες από το Λούβρο, να κλέβουμε ένα φιλί κάτω από τον Πύργο του Άιφελ και να περπατάμε το χέρι στο χέρι κάτω από τα Ηλύσια Πεδία. Θα ήταν μια ευκαιρία για μας να ξεφύγουμε από τη σοβαρότητα της εργασίας και να αφήσουμε χαλαρά.

Είχα προετοιμάσει τα πάντα σε ένα μπλουζάκι, αλλά όπως λέει και η παροιμία, η ζωή δεν λειτουργεί πάντα όπως σχεδιάσατε. Όταν φτάσαμε στο ξενοδοχείο, κοντά στο σιδηροδρομικό σταθμό Gare Du Nord, δεν φαινόταν τίποτα σαν την αγγελία και περάσαμε ώρες προσπαθώντας να βρούμε κάποιον άλλο, πριν να παραιτηθεί από τη μοίρα μας και να κουμπώσουμε σε ένα ετοιμοθάνατο και βρώμικο δωμάτιο. Η ιδανική κάρτα μου για τα Ηλύσια Πεδία κατέστρεψε όταν ήμασταν τραυματίες από τις τρελές τιμές, οι οποίες, με προϋπολογισμό, μας άφηναν λίγα χρήματα για να περάσουμε.

Έχει περάσει αρκετές μέρες κοντά και μοιράστηκε ένα κρεβάτι με κάποιους αμφιλεγόμενους λεκέδες, άρχισε να ασκεί πίεση στη νέα μας σχέση. Κουρασμένοι και σαφώς πρόθυμοι να έρθουν στο σπίτι, υποστηρίζαμε συνεχώς κατά τη διάρκεια των διακοπών. Το τελευταίο καρφί στο φέρετρο σχεδόν έλειπε την πτήση επιστροφής που προκάλεσε μια μικρή στεφανιαία και μας άφησε να χρειαζόμαστε διακοπές από τις διακοπές μας.

Ο πρώην μου, ο οποίος, αποδεικνύεται, ήταν ένας τεράστιος πιστός στην αστρολογία και το ταρώ, πήρε το καταστροφικό ταξίδι ως σημάδι των μελλοντικών γεγονότων. Δεν μιλήσαμε λίγες μέρες μετά την επιστροφή στο σπίτι και είχαν διάλειμμα μέσα σε μια εβδομάδα. Εξακολουθώ να κατηγορώ το Παρίσι, αλλά ίσως απλά δεν είχε σκοπό να είναι. " Α, Μάντσεστερ